Wednesday 21 December 2011

my ex boyyie

hye peeps..
pagi bebute ni aku teringat kat semua exx aku #ta ramai 20 lebhy jew,aku ta tau knp mesti egt kat dieorg sedgkan dah lame gila aku tinggalkan diorang,u all i miss all of you ,ohh bullshit aku dah adew bf la #adam
aku wajib rindu die!bukan yang lain,tryig to setia! okeyh aku belajar setia ni lepas dari semua ex boyie aku rase mlas dah nak bercouple2 then,ADAM yang dulu pnh aku couple gan die pon muncul balik,okeyh aku rata2 ta tau ape ksdahn ak nty,back abourt my ex boyyie aku mesty rase rindu then rase nak dieorg balik@aku ta fair gan bf aku skrang... lagi2 aku rindu dgn BBy boo aku CAPITAL A okeyh die sweet sgt,whatever pon mesti aku carik die,,we pernah meet once in our relay! okeyh sedhy,,sbb aku slalu kluar siang then die sebaliknye,aku rindu kau text "hye sayang :) " then aku akn berhenti buat semua kerja just tk bals "hye awk :( sy rindu awk" then mula la aku mengedik gan die! au syg die! riak mke die ak tau die tga sad!,aku nak wat kau epy btween kami no longer together,. dah ta da jodoh,okeyh aku paham, aku suke tguk muke die ni,ta taw knp,, FIRST AND LAST DATE for aku gan kau okeyh sumpah nak ngis :'(
makin lame makin jarang text kan awk? sy ta taw knp.. lastly remove everythings bourt u :perkra paling sedhy: what ever aku buat ak mis kau BBy boo CAPITAL A,,seriously aku rapat dgn org yang dekat dgan kau! pffft still lagi gila ak syg kau!,when someone ckp pasl kau #aku sedhy btween aku tahan then ckp
sayang kau!,aku ta nak ptuskan relay ni syg :'( aku ta dpt lepaskan kau
kau EX BOYIE PALINNG AWESOME SYG :'0

No comments:

Post a Comment