Friday 9 December 2011

Saya RiNDu Awak OkeYH

hye BloggER ,fACEbooker n OTHer bourt my tittle SureLy Sy tga rindu someone :) ..siapa?? die MY MR CAPITAL  F bourt him DA lame gila ta jmppe die meski pon duuk MUar muehaha ,(Muar ta besar mana,jumpe pon ssh)
okeyh nak tau story den mint gila kat dio,dah bepe buln la jgk tapi lom ckup sthn 
die ni WEIRDO punya org suke judged pasl org muahah! knp suke die ? nth sebb dia ta la encem ana tapi die plYBOY #okeyh saya suke playboy# tapi bila npk jew die gan gurls lain WAAAHHHH cemburu gila 
siapa RAPAT GAN die mesti la #geng kelas die # ADUHH den rindu gila ,ade sometime buat kelas TAMBAHN dkat kantin #AKU YANG PILIH TEMPAT NI# sebb nak tguk die n mem die tapi ckgu yang ta seberapa tu pon on jew la buat kat kantin hahah! sengal kan?? then die dtg @awww sweet GILA hahha! tapi aku buat bodoh jew la takn nak tegur ? malu doe 
hahah!
okeyh die ta handsoe tapi smart tht y aku gila3 gan die bangat sik! kalo npk die msty mem2 aku mule la tolak2 then buat ape2 segala bgtw yang ad die dekat2 tapi kdg muke malu n begang jgak la bila npk die #ooo ta layan# haha! then dulu kalau chat gan die mesti jew nk betekak nth sebb ape aku pon ta taw gagag! #memng bukn jodoh# now die dah nak abis sekolah aduhh pusing gak kadg #abis lau die ta da kat sekolah siapa aku nk usya# hahhah! ^.^ gedik kan :P 
pedulik?? hahah! ta kesah
kpda mr capital f YANG TERBCA forum ni hahha! #aku ske kau la weiyh # hahahahha! mengedik lagi :P 
buhbye 

No comments:

Post a Comment