Tuesday 13 December 2011

saya risaukan awak

awak sebenarnye anew awk pergi , saya carik awak tau tak, sebenanrnye anew awk hilnakan diri
knp mesti awk jadi mcm CAPITAL A saya yang dulu
awk CAPITAL A saya yang sekarang saya ta tenang la
text or call sy bolih tak
dah seharian saya text n col but awk ta agkat2 langsung,sy ta taw ap awk tga buat  n kat anew awk sdg berada
awk nak pergi tingglkn sya kew ,sy ta kish tapi just tell me la
saya ta suke la pergai ni , sy benci awk la CAPITAL A ,sy lebhy suka bby A sy yang dulu wlupon ape terjadi die tetp egt n syg sy bukn mcm awk
awk ta care lngsung pasl saya
yew sya ta awk jauh,tapi awk jgak yang nk ubugan ni tejlin balik bukan sy ,tapi skunk dah mcm sy yang nk sgt hubgn ni ,
CAPITAL A ,sy tau awak sdg curng gan sy
sy just arap ta nak awk muncul lagi dlm hidup sy lepas ni
okeyh my heart broken for there time with you
OUR RELATIONSHIP IS OVER
 GUD BYE HUNNY

No comments:

Post a Comment