Saturday 3 March 2012

anak dirimba disusukan,anak di riba mati kebuluran

tittle ni buruk gila,kenapa kau mesti jadi mcm to,org yang depan kau,kau tak endah kan org lain kau kesah kan.kau tahu tak kau tak dpt ape2 benefits la kalau kau buat mcm to,kau fikir kau baik dgn org,kau senng dapat bantuan,tapi kau tak pernah sedar doe ,org yang dkt dpn mata kau yang kau xpernah endahkan sellu ada dgn kau dalam ape pon keaadan.! kau pkir dkt sane org perlukan kau,but kau sedar x yang org dkt sini lebhi perlukan kau.even teruk mana perangai kau org yg dkt dpn mata kau ni lebhi prihatin walaupon teruk perangai kau..
sedar sikit doe,hidup dh xlame,xdew siapa lepas ni yang akan kesahkan kau kalau bkan aq yang ada dkt kau! aku tegur sebb aq sayang,nak perbetulkan semua ni.. tapi apa yang aku dapat,balasan dan ganjaran? aku menangis tiap hari ada kew org yang tahu?aku tarik muka depan kau nk biar kau sedar yang aq  cuba tok perbetulkan!bkn nk meyekolahkan kau ,tpi attitiude kau dah cross over the line paham x! aqu harap biar aku pergi dari hidup kau then biar kau nikmati hidup kau dgn cara kau! biar aq xtmbah dose dgn memarahi kau tiap saat untuk benda remeh! biar xdew sapew lg nk ngs tguk perangai kau! biar kau sedar yang kau diperlukan! bukan memerlukan! hidup ni biar miskin dgn harta tapi kaya dgn kasih sayang,penuh dengan penghormatan! kau buat aku menagis tiap saat meraung dalam hati,beri kau fake smile aq biar kau rindu semua to :'(

No comments:

Post a Comment