Wednesday 21 September 2011

BOURT MR,CAPITAL F (part3)~I DREAM YOU~

awak pagi ni saya egt ta mau tydo n just staring at your pic ,,
saya nuk lupakan awak,nth asal bila saya nuk jew lupakan aqak nnty awak muncul dlam mmpi saya
sepertinye saya ni ta bermimpi,
tapi dalm dunia betul saya tak akan pernah bermimpi awak~
sedalam anew rondu saya kat awak~ bia la saya lupakan sendiri~
n just menunung jew tguk awak bahagia~even i dumb look at you ~ always hope that awak ni bawak
saya masuk dalm dunia awal,,
masa makin singkat, awak makkiin menjauh. kita makin tak bersama
n saya merasekan makin mendaam rindu saya dekat awak~! wak taw ta saya alone tnape awak!
saya cuma boleyh menyindirir tanpa awak
tapi nnty saya makkin rindukan awak~
hidup ni singkat saya harap saya akan dapat milikki awwak~~~!!!!!!

No comments:

Post a Comment