Friday 23 September 2011

aku yang akan pergi..

pahit aty mengharungi,
sedhy yang tak pernah di lalui,haty terus kau sakiti,
perasaan makin kau perainkan,,
aku yang akan pergi bila kau engggan memilih
cinta aku ini bukan seperti tempat pesingahanmu,..
di mana dirimu yang mencintai aku
sepenuh aty,,,,,,,,,,,
akku yang akan pergi bila aty ini kau masih sakiti, cintaku ini akan ku undur
ta kan mengharap bahawa kau adalah tempat mengadu ku..
aku akan pergi meski pon kau ingin kan kedua2 insan yang pernah bersama menjalani hidup dengan mu,,
aku akan pergi,,
untuk mengubati haty ini, hati yang telah kau sakiti,
hati yang telah kau bodohin!
aku seperti layang2 yang akan menikut saja kemana bertiupnya angin ini meski putus tali di tengah udara tak akau hirau kerana layang2 itu akan ada pegantti ,
namun diri ini bukan eperti yang kau anggap ,bukn seperti ape yang kau mahukan!
aku tak sempurna,,

No comments:

Post a Comment