Thursday 6 October 2011

T A menyesal

gotcha!~ now in prcess  tuk lupakan someone yang pernah saya suke~
sebb sekarang die paling saya benci! lumrah hidup ken~ 
JGN SAYANG SAGT NNTY LEBHY BENCI DARI SAYANG
k now da paham da maksud nye! n now semua tu berlaku pun! ta kesah la kan janji die ta pernah jd milik saya kire oke la tu
untung nye die ken~! memng la boy anew yang ta ntug lau gurls besepah tepi pinggang! siap tumpang pinggang org lain!
teruk sey~ I SAY MEN WHAT U SAY
but i cross at my heart yang saya akan benci kamoo akhirnye saya dapat lupakan awak~ thanks foe pengorbanan awak untunk aja saya cara benci awak 
THANKS A LOT!~
TA KAN PERNAH PALING MUKE KAT AWAK
bia apun pon jadi bia la gurl awak semua tu tolong keyh! MR CAPITAL F i hate u now!
see  saya da bolih lupkaan awak!
SAYA TAK MENYESAL KENAL  N SAYA TA MENYESAL BENCI AWAK!

No comments:

Post a Comment