Wednesday 5 October 2011

fuck damn much (4/4 excedent~)

hye
what up!

untung aku excedent
kau adew
 hahahhhah!!!!!!!
ni la ari paling suih! haha aku excendnt
ni bukan salah keteorg bawak ta da lesen! tapi salh jugak la ken~ hahahaha
memng la bukn slah kiteorg salh kerete tu! die yunk keluar simpang tanpa bg salam ni makn die! aku yunk dapat haish terbaik la kau
bala2 nuk wat cam anew dah hari aku dapat kene langgar free ken~
ta pernah aku excendt aku luke haih ni a kali pertama
tapi ta pew saya suke bile awak ta bertangungjawab moge cucu kau pon same! nnty kene maty org ta layan kan


uh ni makan die! tguk kan da berbalut kau igat ni sosej kew bolih balut2 !
ni fist time u known what the mean!
what the fuck of you la dude!
agak2 aku jumpe bia aku mintk kau 125 sebjik hahahah
terbaik!
damn fuck  much off you dude!

No comments:

Post a Comment